HTML

Csoportterápia

  • Kopó: Annak a paradox helyzetnek mi a feloldása, hogy a felújításhoz tőke kell, az meg az önkormányzatna... (2021.12.21. 01:47) Faszádizmus
  • ATCG: Csak a csönd (2019.07.30. 00:21) Outdoor
  • maroz: @KUNTYI: Ötmillió forintot azért nem akkora kunszt elhasználni, például felteszed a ruletten a pir... (2016.11.25. 05:42) A napelem haszna Magyarországon
  • maroz: @annamanna: Nézd meg, hogy kik és mire használhatják ezt a bringát. Nézd meg a motorját: 0,25 kW a... (2016.04.19. 12:51) Zöld rendszám
  • bontottcsirke: @dr Smittpálelnökúr: Ezaz! Rekesszz ki mindenkit, aki nem a haverod! Így szép a demokrácia. (2016.02.07. 13:02) Demokratikus ellenzék

Egy másik segglyuk

segglyukbanner.png"A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, és senki sem kíváncsi a másikéra."



Irl kommentelnél? Gyere a Gólyába!

golya.jpg

Ambulánsan kezeltek száma

Címkék

alföldi (2) államadósság (1) államcsőd (1) államforma (1) ami még egy blogon is ciki (1) aranyszalag minőség (1) a létezés magyar minősége (15) ballib (13) balliberális értelmiségi elit krémje (2) bizalom (4) bloglossza (31) bürokrácia (1) chiken game (1) cigány (1) civil (17) civilek (6) civil politizálás (1) demokrácia (1) égés (1) egyéb ápoltak (7) egyetemfoglalás (1) életvilág (4) elit (20) ellenzék (1) emlékezés (1) emlékezés-biznisz (1) eperjes károly (1) építészet (1) erkölcs (6) erőss zsolt (1) érték (15) értelmiségi elit (6) etatizmus (2) felelősségvállalás (1) fellegi (1) felsőoktatás (1) fidesz (1) fogyasztóvédelem (2) gasztroezmegaz (1) gasztronómia (4) giró szász (1) gyereknevelés (1) győzelmi jelentés (1) gyurcsány (3) g pont (1) háború (1) hallgatói érdekképviselet (2) hatalom (6) hazugság (1) helyreigazítás (1) hétköznapi apróságok (2) hétvége (17) homofóbia (1) horsefuckers pride (1) igazságosság (1) indulatposzt (1) jobbik (2) jogállam (5) jövőkép (17) kisember (10) kiss péter (1) konzervativizmus (1) kormány (1) kormányzás (3) kövér (1) középosztály (1) kreativitás (2) kultúra (2) lányomnak mondom (1) lázár (1) lengyel lászló (1) levelező tagozat (3) liberális demokrácia (1) lmp (1) magánügy (1) magyar gasztronómiai egyesület (1) magyar narancs (2) matolcsy (1) mazsihiszti (1) média (11) migráció (1) milla (1) mszp (5) munka (1) náci (2) nacionalizmus (1) nemzeti középosztály (1) nyitottakvagyunk (1) oktatás (13) orbánizmus (10) palotaőrség (1) pártállam (3) pártpolitizálás (11) pénzért bármit (1) pintér (1) plágium (2) polgár (1) polgárosodás (3) pozsonyi ádám (1) progresszió (1) rendszerváltás (2) románia (5) schmitt pál (6) selmeczi (1) szabadság (1) szanyi tibor (6) szíria (1) szőkenő (1) tarlós (1) társadalom (25) TGM (1) tudomány (3) tv2 (1) ünnep (4) vágó istván (1) választás (1) vallás (1) vélekedéseink (1) vendégposzt (1) vicc (2) vidéki tanácselnök (1) zárszó (1) zászlóégetés (1) zombiszdsz (1) zsidó (3) Címkefelhő

Házirendetlenség

Csak úgy, miheztartás végett

-Doktor úr, nagyon fog fájni?
-Igen. Mégis, mit képzel, ha jól esne akkor magunknak csinálnánk!

Ezt a blogot magamnak csinálom, hogy jól essen. Ne vedd el ezt tőlem. Ne agitálj, mert nem érdekel. Ne mondd el nekem, hogy elfogult vagyok, mert ezt én is tudom. Igen, ezen a blogon elfogultan írok, ezt nem is tagadom. Azt gondolom ugyanis, hogy jobb, ha felismerem és figyelek a saját elfogultságomra, mint ha letagadnám és állítanám, hogy az elfogult véleményem elfogulatlan.

Ne agitálj, ne próbálj meg legyőzni, hanem beszélgess velem. Ha akarsz. Próbáld megismerni a gondolkodásomat, cserébe én is igyekezni fogok megismerni a tiedet. Attól még nem dől össze a világ, ha ugyanarról a szeletkéjéről te meg én másként gondolkodunk. 

Ha beszélgetni szeretnél velem, akkor vedd figyelembe, hogy engem a dolgok érdekelnek és nem annyira a vélemények. Épeszűbbnek tartom magukról a dolgokról beszélgetni, vitázni, mint a véleményekről.

Nem különösebben zavar, ha minősítesz, nem szeretnék innen semmit se kitörölni, se kitiltani senkit, de arra kérlek, hogy a többi ápoltat ne minősítsd. Szeretném, ha ez egy komfortos diliház maradna, zártosztály nélkül.  

Köszönöm, és érezd rosszul magad nálunk!

Újszövetség

2013.07.07. 11:46 | maroz | 16 komment

Címkék: civil hétvége hatalom

Kezdetben vala a hit, hogy az állam és csakis az állam. Ő a mi Istenünk, ő teremt, ő tart meg, valamint ítél, eleveneket és holtakat. A hit pedig vala erős, ezért áldozánk mi a mi Istenünknek a mi szokásaink szerint, azaz lökénk neki vala némi szimbolikus szarságot és tartánk meg magunknak az ízletesebb, kövérebb falatokat. És tisztelénk vala a mi Urunk prófétáit, kiket nevezénk pártpolitikusoknak, már ugye mindaddig, amíg ezen igehirdetők fillérre pontosan azt mondják nekünk, amit mi hallani szeretnénk vala. De ami legfontosabb, erős vala a mi meggyőződésünk abban, hogy egy és csakis egy az Isten, és bármi, ami létezik, ami létezhet és aminek a létezése nemkívánatos csakis és kizárólag ezen egy Isten által létezhet, vagy tűnhet el a picsába. És látánk, hogy ez rohadtul nem jól van így, ami látás csak még jobban megerősített minket a hitünkben, hogy ennek így és csakis így kell lennie.

Oszt akkor jön ez a gugli, vagy mi a franc és beleköp ebbe a jó kis langyos, lábmeleg leveskénkbe. A blaszfém kurva anyját neki, hát mit képzel ez magáról???

Engem mondjuk meglepett. Az már nem, hogy a mintaadót ilyen sokan és ekkora lelkesedéssel követik, mert mi meglepő van ebben, felmutattatott az ő szent töke, és a tömeg egy felmutatott szent tököt mindig, minden időben lelkesen követni fog. Egy másik tömeg pedig a szent sarut, így megy ez. Szóval van ez a cég, és biztosan volt/van neki rá valamiféle prózai oka is, de pillanatnyilag ez lényegtelen, a fő, hogy úgy döntött, hogy ő köt valamiféle szövetséget a civilekkel. Jelesül mintegy élére áll, de legalábbis a frontvonalába egy civil ügyért folyó harcznak. Engem ez annyira meglepett, hogy napokig nem is nagyon volt róla véleményem, ami nálam úgy működik, hogy van egy véleményem, ami szépen ütemesen ingázik a végletek között. Első blikkre elkezdtem lelkesedni, hiszen azt láttam, hogy a posztmodern társadalmakat meghatározó három fontosabb hatalmi tényező, tehát az állam, a piac és a civilek nem csak patológiás szövetségeket bírnak egymással kötni (például: a piac-állam relációra: Közgép-állam, a civil-állam relációra: ööö, vajon perelne még Széles Gábor, ha ide a Békemenetet írnám?), hanem "egészségeseket" is. Aztán elkezdtem konzultálni azokkal, akiknek adok a véleményére és felfedeztem egy elég markáns fintorgást az arcukon. Hogy á, ez csak kamu, pótcselekvés, arra kell ez a "nyitottakvagyunk"-izé, hogy magukra akaszthassák, és elmondhassák: lám, mi mennyire progresszívok vagyunk, és a részükről ezzel már le is van tudva a dolog. Na, akkor most mi legyen? Szeressem, vagy ne szeressem?

Hosszas töprengés után most ott tartok, hogy kezdem felfedezni, miszerint a szándéketika és a cselekvésetika a mai kánonok szerint nem nagyon válik el egymástól, sőt, mondhatni, hogy inkább kéz a kézben járnak. Tehát nem az az érdekes csak, hogy milyen motivációkból, milyen belső késztetések hatására cselekszenek úgy a szereplők, ahogyan, hanem hogy ennek mi lesz, mi lehet a hatása. Azt látom, hogy mintegy mellékesen, de akár olyan hatása is lehet, hogy az állam egyisten jellegébe vetett, sziklaszilárdnak gondolt hitünk meginoghat, és látám, hogy ez jó.  

Most pici kanyar jön. 

Nem jó dolog az, ha az ember csak a mélyen hívőkre figyel. Akik például arra építették a teljes személyiségüket, hogy az ő világukat az állam nevű isten határozza meg, és az életük kiteljesedik a próféták követésében valamint a hamis próféták üldözésében, azoktól nem túl bölcs dolog véleményt venni, mert olyanok ők, mint a trágyagereblyés ember Bunyannál, ők csak a mindenkori szart látják, mert csak azt akarják látni, és ezzel nem azt mondom, hogy a szart azt sohase kéne látni vagy láttatni, de a világ ennél azért valamivel talán mégiscsak bonyolultabb. Mert igaz, hogy (például) Orbán csinál szar dolgokat, de az már nem feltétlenül igaz, hogy ennek ne lehetnének akár jónak elgondolható következményei is. Például: igaz, hogy mára eléggé manifeszté vált, miszerint az állammal szövetkezni bármilyen szinten (akár úgy is, hogy az ember az állam alkalmazásába áll) eléggé olyan, amihez már kifejezetten komoly gyomor kell, de ez egyúttal egy szelekciós mechanizmus is, hiszen ahogyan ez a vélekedés egyre jobban elterjed, ahogyan részese lesz a mítoszainknak egyre inkább bele fog értődni az is, hogy aki nem szereti, ha sűrűn háborog a gyomra az igyekezzék, iparkodjék elkerülni azt, hogy neki az állammal szövetkeznie kellejen, bármilyen szinten is. Márpedig lehet ugyan szar az, amit most Orbán az országgal csinál, de ha ennek az lesz az egyik, nem szándékolt következménye, hogy ez a szánalmasan álságos etatizmusunk valamelyest és idővel oldódik, akkor pont leszarom, hogy éppen mennyire gyűlölöm Orbánt, mert attól még én ezt egy jó következménynek gondolom. Persze erre a felismerésre hívők között nem lehet eljutni, mert ott csak a jó próféta - rossz próféta dichotómia az elgondolható, a trágya és a manna, és a kettő között nincs semmi egyéb. 

Persze nem csak a Google ismerte fel azt, hogy ebben a mostani berendezkedésünkben igenis jut lap az államon túl más szereplőknek is, főleg ha nem rest és oszt magának, csak ugye a sok apróbb szereplő játéka nem annyira látványos, ez van, ez a nagyszínpad előnye, de ettől még ugyanúgy fontosak ezek az apróbb újszövetségek is. Nekem például csak nemrég lett meg az az információ, hogy a Rosenberg Hungária Kft. újíttatta fel az esztergomi dzsámit. De ugyanez a cég egy másik nagyon fontos civil ügyet, az oktatást és a kutatást, az innovációt is támogatta, így állhatott elő az a szituáció, ahol ezek az ügyek összeértek, és a szóban forgó cég az általa felújíttatott dzsámiba szervezett egy kiállítást és egy konferenciát mindarról, amit az általa is támogatott diákok a küzdelmeik során "letettek az asztalra".  
dzsamiodoo.jpg
Mindezek persze apró dolgok, de hát a régi bölcsesség is azt mondja, hogy a zápor is apró cseppekből lesz. Talán a Google és a hozzá oly lelkesen csatlakozott piaci szereplők példája arra is képes lesz ráirányítani a figyelmet, hogy létezhet más, és talán akár még működőképesebb szövetség is, mint az, amelyikben egy, istenként pozicionált államra hagyatkozunk, és ha az ilyen újabb szövetségek sorra alátámasztják azt, hogy így is lehet, hogy a civil célokhoz ezeken keresztül is simán el lehet jutni, valamint ha a mindenkori Orbánok még egy ideig megteszik azt a szívességet, hogy az államot a finnyásabb gyomrúak szemében továbbra is egy utálatos, kerülendő valaminek tartják meg, akkor ennek lehet jó következménye is. Ami idővel akár még magára az államra is visszahat, hiszen ha látja, hogy lanyhul az ő híveinek a buzgalma akkor előbb-utóbb nem marad más az ő számára sem, mint némi reformáció, a dogmák puhítása, elfogadása annak, hogy a posztmodern polgár igenis szereti az egymással versengő istenek világát. 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kakukkfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr795394288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mail Undelivered 2013.07.07. 16:32:41

Sokáig gondolkodtam, hogy hozzászóljak-e? (fa..m, akar bíbelődni a "civil" szférával, mikor a falum kocsmájában azt se értik mi az hogy "civil"--érted?????) Naszóval: amíg a feljelentkező cégek, ránézésre 75%-a inglis névvel határozza meg magát, és nehéz lenne azt mondani, hogy ekte ungarise CIVIL, akkor nekem az ugrott be: így könnyű...! Az ekte ungarisok meg eleve a megtűrt kategória (hvg, és, klubradio, népszabó, stb...nekik mindegy) , szóval úgy érzem, hogy a tábor lehetne nagyobb, dehát a nemzetközi védőháló (pölö kis cégem) nem annyira kiterjedt, hogy a gyík NAV, ne találja meg. (erről konzultálj a klubradioval, az éssel, stb) Na ennyit a "bátor" CIVIL KIÁLLÁSRÓL. Adalék: index.hu/belfold/2013/07/03/a_bizalmasok_kaszaltak_a_politikai_ugyeket/
Igen, tudom, subaildikót megb...ták hárman és már fogalmazza a feljelentést az index ellen...
Hajrá civilek, tietek a mennyek országa, csak ne fossatok, mert együtt erősek vagytok, és dehogy talál meg titeket a NAV!
Ugye, erre akartál kilyukadni?

maroz 2013.07.07. 17:04:11

@Mail Undelivered: Körülbelül egy vak hangot se értek abból, amit ideírtál, és ha te azt gondolod, hogy én valami olyasmire akartam kilyukadni, ami akár csak hasonlítana is mindarra, amit itt elővezettél, akkor már csak azt kéne megértenem, hogy miért is gondolod azt. :)

Amúgy tényleg csak mellékesen: miért is kéne abban reménykedni, vagy miért is elvárás az, hogy ne találjon meg az adóhatóság? Én még ezt se értem. Az a dolga, hogy ellenőrizzen, nem?

Mail Undelivered 2013.07.07. 17:56:47

de :-)
én sem értem, mellékesen.
A kilyukadás az kérdés volt! Ha nem, hát nem.
Ha nem a NAV, majd az ügyészség. Neki is az a dolga.
Ugye?
Igen, ez a te blogod. Már itt se vagyok :-)

maroz 2013.07.07. 18:21:53

@Mail Undelivered: Most komolyan: jó az, ha nem értjük egymást? :)

Mert ha jó, akkor jó, nincs mit tenni.

maroz 2013.07.07. 19:39:25

@Mail Undelivered: "A kilyukadás az kérdés volt!"

Nem akartam kilyukadni, mi vagyok én, lufi? :)

Az a bajom, hogy a kommentedből számomra úgy tűnik, hogy te nem nagyon szeretnéd érteni, hogy mi is az, amit el szerettem volna mondani, hanem van neked valamiféle számomra teljesen érthetetlen vélekedésed valamiről, amit néhány kapcsolódó kifejezés (pld: civil) miatt úgy gondoltad, hogy itt és most talán el kell mondanod.

Az, amit te el szerettél volna itt mondani ha jól értettem az lenne, hogy nincs itt semmi lehetőség semmire, mert olyan súlyos diktatúra van, hogy már csupán a helytelen gondolat miatt is egyből kapja a képébe az emberke fia az atrocitást. Jön az apeh, és ha ez nem elég, jön az ügyészség és nekem végem. És ha jól értem, te erről nem is nagyon szeretnél elbeszélgetni, nem szeretnéd kritikusan és következetesen végiggondolni mindezt, ellenérveket meg sem akarsz hallani, csak el akartad mondani, hogy te ezt hiszed, mert szerinted ez az igazság.

Hogyan tudnék én ehhez jól viszonyulni? Egyrészt ugye én valami egészen másról beszéltem, tehát ha érdemben szeretnék foglalkozni az általad felvetettekkel, akkor hanyagolnom kell azt, amiért ezt a posztot valójában megírtam, másrészt pedig ha jól értem, akkor számodra egy ilyen interakciónak csak egyetlen lehetséges kimenetele lenne: az, hogy én elismerem, miszerint tényleg igazad van, és itt tényleg akkora diktatúra van, hogy a kisember jobb, ha fülét-farkát behúzva kushad, mert jön az apeh és jön az ügyészség és vége.

Most őszintén, mit lehet egy ilyen kommunikációs szituációval kezdeni? Neked lenne valamiféle építő javaslatod? :)

DarthVader 2013.07.07. 23:15:53

" igaz, hogy mára eléggé manifeszté vált, miszerint az állammal szövetkezni bármilyen szinten (akár úgy is, hogy az ember az állam alkalmazásába áll) eléggé olyan, amihez már kifejezetten komoly gyomor kell, de ez egyúttal egy szelekciós mechanizmus is, hiszen ahogyan ez a vélekedés egyre jobban elterjed, ahogyan részese lesz a mítoszainknak egyre inkább bele fog értődni az is, hogy aki nem szereti, ha sűrűn háborog a gyomra az igyekezzék, iparkodjék elkerülni azt, hogy neki az állammal szövetkeznie kellejen, bármilyen szinten is.

Márpedig lehet ugyan szar az, amit most Orbán az országgal csinál, de ha ennek az lesz az egyik, nem szándékolt következménye, hogy ez a szánalmasan álságos etatizmusunk valamelyest és idővel oldódik,"

Tévúton jársz. LeHETNE a következménye, de nem EZ lesz a következménye. (Akinek oldódna, annak már régen nincs). A következménye kis hazánkban, hogy mivel a népezet látja, hogy csak az állam által idvezülhet, akkor szépen visszanyeli a hányingerét még az is, akinek gyengébb a gyomra, és mivel az élet célja az idvezülés maga, beáll az idvezülni vágyók sorába - sőt, törekszik előre vitézül, a többiek hátán-fején által. És a gyomrának háborgása is megcsituland hamar.

És egyre inkább úgy tűnik, hogy az ember csak az állam által üdvözülhet. Nélküle csak van-hat.

maroz 2013.07.08. 08:34:21

@DarthVader: Lehet, hogy tévúton járok, de az legalább egy hosszú út. :)

Nézd a számokat, a statisztikát. Kb. mostanság kezdődik el az a folyamat, amelynek a során szépen, apránként elkezd lecserélődni az elitünk. Most jönnek rendre kifelé a felsőoktatásból azok a fiatalok, akik már a rendszerváltáskor vagy az után születtek, és ezzel egy időben hát, hogy is mondjam csak, évente kb. 130 ezer polgártársunk eltávozik közülünk, végleg.

Értsél jól meg, én nem azt mondom, hogy holnap, negyed kilencre minden meg fog változni, mint ahogyan olyasmikben sem hiszek, hogy egy 2014 tavaszi esemény okozna lényegi változást _az értékeinket illetően_, de arra azért érdemes figyelemmel lenni, hogy milyen kulturális-szocializációs differenciák vannak a kurvaéletbe most belépő generációk és a nyugdíjba vagy pont a temetőbe kimasírozók között.

Vannak olyan szakmák, ahol a következő évtized során a régiek közel fele nyugdíjba fog menni, és persze jönnek helyette a fiatalok. Olyan mostanság végzett vagy végző mérnökemberek, akik közül nagyon sokan már lehúztak egy félévet valamelyik külföldi egyetemen, vagy néhány hónap szakmai gyakorlatot úgyszintén külföldön, és még akik nem, azok is sokkal, de sokkal nyitottabbak a világra, mint a mostanság nyugdíjba menők. Én például azt is figyelgetem, hogy a szakmai szervezetekben is zajlik egy szolid elitváltás, és valójában ezek a folyamatok, ezek a történések az igazán érdekesek, azok a sztorik, amelyeket sajnos nem mesélhetek el, azok a konfliktusok, amelyekről sajnos nem írhatok, mert túl sok bennük a személyes elem, így csak az általam megfigyeltek tanulságait tudom leszűrni, megírni, és ez nagyon nem arról szól, hogy minden változatlan.

DarthVader 2013.07.08. 13:38:17

@maroz: nyilván minden változik, ha Herakleitosznak hinni lehet, és tekintve hogy - hogy klasszikust idézzek - egyszer minden kormány megbukik, (na jó, a Viktoré többször) az etatizmus sem marad ilyen, vagy amilyenné még válik, és tekintettel arra, hogy a változások motorja általában a fiatalság szokott lenni, igy igazad vagyon. Csak elálljunk addig.
Ja. Csak halkan mondom, lehet ettől még rosszabb is. Van ám a fiatalságban egy másfajta potenciál is.
(A kordon másik felén is fiatalok álltak)

maroz 2013.07.08. 14:02:11

@DarthVader: Az etatizmus nem Orbán találmánya, ő csak abban alkothat maradandót, hogy a fiatalabb korosztályokkal egy életre meg fogja utáltatni az államot. :)

De nézd meg ezt is:

index.hu/gazdasag/2013/07/08/erasmus/

Ez is egy olyan program, amelyik fogalmilag sem tudja egyik évről a másikra kifejteni a hatását, hanem csak ilyen évtizedes távlatban. 1997 óta van, és ahogyan olvashatjuk az elmúlt tanévben 4361 magyar diák vett benne részt. És ugye ezen túl van még csomó másik, hasonló célokkal létrehozott program, és én azt látom, hogy ebből a szempontból nem nagyon van kordon, aminek nem nagyon van egyik, vagy másik fele. A fiatalságban sokféle potenciál van, amitől én egyáltalán nem félek, mivel egy Bibó nevű ember azt tanácsolta nekem, hogy a demokrácia egyik igen fontos alapja pont ez a nemfélés. A kordon az maga a megtestesült félés, ezért talán nem is lenne célszerű állandóan kordonokat építeni mindenhová...

maroz 2013.07.09. 08:31:30

@Mail Undelivered: Ez az, amire ki akartam lyukadni:

hvg.hu/itthon/20130708_Rogan_Antaltol_tartva_mondta_le_az_Atlats

Ha egy piaci szereplő elhiszi azt a ballib ajvékolók által terjesztett mantrát, hogy itt még Pistikét is elviszi a lefüggönyözött Pobeda ha a budi falára meri írni fehér krétával hogy 'hűje Orbán!!!', akkor ott az a piaci szereplő lényegében véve kilép a szerepéből és az állam stabil szövetségese lesz. Stabil és nagyon hatékony szövetségese, hiszen óriási segítséget nyújt a hatalomnak abban, hogy a hatalmát fenntartó mítoszok terjedjenek, erősödjenek.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.12. 10:21:07

Lehet, maroz, hogy te már látod a fényt az alagút végén, és elhiheted, nagyon szorítok azért, hogy ne a szembejövő vonat lámpája legyen az. Jómagam ugyanis pont az ellenkezőjét tapasztalom annak, amiről írsz: a kifutó technokratákat, felváltják a frissen végzett, NER-kompatibilis, fénylő arcú fiatalok (aki nem ilyen, az ugyanis pánikszerűn elhúz innen), a civil szféra, a szakmai szervezetek letámadása változatlanul egész pályán, néhol egészen pofátlanul folyik, a sportszövetségek élén megannyi gálfarkaslevente, de például két legpatinább futballklubot is pártkatonák vezetik...
Szóval... irigylem az optimizmusodat.
Tényleg.

maroz 2013.07.12. 11:43:30

@agresszív kismalac: Nem ugyanabba az alagútba nézünk bele, és úgy látszik, hogy képtelen vagyok téged rávenni arra, hogy legalább egy futó pillantást vess abba is, amelyikbe én sasolok belefelé éppen. :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.12. 14:35:10

@maroz: Én szívesebben nézném a tiédet. Szerinted mennyi idő kell ahhoz, hogy eldőljön, melyik alagút az igazi?
Mert addig a talán, a mintha, az esetleg van. Arra meg nem lehet világfürdőhelyet bazírozni (copyright by R.J.), ugye.

maroz 2013.07.12. 14:48:34

@agresszív kismalac: Mindegyik igazi. Sőt, jobban belegondolva nincs is két alagút, hanem csak egy, így a különbség valójában nem abból adódik, hogy te egy másikba nézel, hanem abból, hogy másra fókuszálsz. Az a baj, hogy te már a belenézés előtt tudod, hogy mit fogsz látni az alagútban, és mivel eldöntötted, hogy azt akarod látni, hát azt is fogod. Azt, és csakis azt.

maroz 2013.07.12. 16:02:11

@Mail Undelivered: Ha még érdekel: nem tudom, emlékszel-e még a valamikor a tavasz során a fidesz-székházzal baszakodó diákokkal és egyéb gyanús entitásokkal szemben nagy pofával bejelentett fenyegetőzésre, hogy garázdaságért majd jól feljelentik őket. Fel is jelentették, a rendőrség pedig tette a dolgát, és nekem már papírom van róla, hogy a nyomozást megszüntetéssel fogják lezárni pár napon belül. Most őszintén, ettől, az ilyesmiktől kéne oly rettenetesen beszarni? :)
süti beállítások módosítása