HTML

Csoportterápia

  • Kopó: Annak a paradox helyzetnek mi a feloldása, hogy a felújításhoz tőke kell, az meg az önkormányzatna... (2021.12.21. 01:47) Faszádizmus
  • ATCG: Csak a csönd (2019.07.30. 00:21) Outdoor
  • maroz: @KUNTYI: Ötmillió forintot azért nem akkora kunszt elhasználni, például felteszed a ruletten a pir... (2016.11.25. 05:42) A napelem haszna Magyarországon
  • maroz: @annamanna: Nézd meg, hogy kik és mire használhatják ezt a bringát. Nézd meg a motorját: 0,25 kW a... (2016.04.19. 12:51) Zöld rendszám
  • bontottcsirke: @dr Smittpálelnökúr: Ezaz! Rekesszz ki mindenkit, aki nem a haverod! Így szép a demokrácia. (2016.02.07. 13:02) Demokratikus ellenzék

Egy másik segglyuk

segglyukbanner.png"A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, és senki sem kíváncsi a másikéra."



Irl kommentelnél? Gyere a Gólyába!

golya.jpg

Ambulánsan kezeltek száma

Címkék

alföldi (2) államadósság (1) államcsőd (1) államforma (1) ami még egy blogon is ciki (1) aranyszalag minőség (1) a létezés magyar minősége (15) ballib (13) balliberális értelmiségi elit krémje (2) bizalom (4) bloglossza (31) bürokrácia (1) chiken game (1) cigány (1) civil (17) civilek (6) civil politizálás (1) demokrácia (1) égés (1) egyéb ápoltak (7) egyetemfoglalás (1) életvilág (4) elit (20) ellenzék (1) emlékezés (1) emlékezés-biznisz (1) eperjes károly (1) építészet (1) erkölcs (6) erőss zsolt (1) érték (15) értelmiségi elit (6) etatizmus (2) felelősségvállalás (1) fellegi (1) felsőoktatás (1) fidesz (1) fogyasztóvédelem (2) gasztroezmegaz (1) gasztronómia (4) giró szász (1) gyereknevelés (1) győzelmi jelentés (1) gyurcsány (3) g pont (1) háború (1) hallgatói érdekképviselet (2) hatalom (6) hazugság (1) helyreigazítás (1) hétköznapi apróságok (2) hétvége (17) homofóbia (1) horsefuckers pride (1) igazságosság (1) indulatposzt (1) jobbik (2) jogállam (5) jövőkép (17) kisember (10) kiss péter (1) konzervativizmus (1) kormány (1) kormányzás (3) kövér (1) középosztály (1) kreativitás (2) kultúra (2) lányomnak mondom (1) lázár (1) lengyel lászló (1) levelező tagozat (3) liberális demokrácia (1) lmp (1) magánügy (1) magyar gasztronómiai egyesület (1) magyar narancs (2) matolcsy (1) mazsihiszti (1) média (11) migráció (1) milla (1) mszp (5) munka (1) náci (2) nacionalizmus (1) nemzeti középosztály (1) nyitottakvagyunk (1) oktatás (13) orbánizmus (10) palotaőrség (1) pártállam (3) pártpolitizálás (11) pénzért bármit (1) pintér (1) plágium (2) polgár (1) polgárosodás (3) pozsonyi ádám (1) progresszió (1) rendszerváltás (2) románia (5) schmitt pál (6) selmeczi (1) szabadság (1) szanyi tibor (6) szíria (1) szőkenő (1) tarlós (1) társadalom (25) TGM (1) tudomány (3) tv2 (1) ünnep (4) vágó istván (1) választás (1) vallás (1) vélekedéseink (1) vendégposzt (1) vicc (2) vidéki tanácselnök (1) zárszó (1) zászlóégetés (1) zombiszdsz (1) zsidó (3) Címkefelhő

Házirendetlenség

Csak úgy, miheztartás végett

-Doktor úr, nagyon fog fájni?
-Igen. Mégis, mit képzel, ha jól esne akkor magunknak csinálnánk!

Ezt a blogot magamnak csinálom, hogy jól essen. Ne vedd el ezt tőlem. Ne agitálj, mert nem érdekel. Ne mondd el nekem, hogy elfogult vagyok, mert ezt én is tudom. Igen, ezen a blogon elfogultan írok, ezt nem is tagadom. Azt gondolom ugyanis, hogy jobb, ha felismerem és figyelek a saját elfogultságomra, mint ha letagadnám és állítanám, hogy az elfogult véleményem elfogulatlan.

Ne agitálj, ne próbálj meg legyőzni, hanem beszélgess velem. Ha akarsz. Próbáld megismerni a gondolkodásomat, cserébe én is igyekezni fogok megismerni a tiedet. Attól még nem dől össze a világ, ha ugyanarról a szeletkéjéről te meg én másként gondolkodunk. 

Ha beszélgetni szeretnél velem, akkor vedd figyelembe, hogy engem a dolgok érdekelnek és nem annyira a vélemények. Épeszűbbnek tartom magukról a dolgokról beszélgetni, vitázni, mint a véleményekről.

Nem különösebben zavar, ha minősítesz, nem szeretnék innen semmit se kitörölni, se kitiltani senkit, de arra kérlek, hogy a többi ápoltat ne minősítsd. Szeretném, ha ez egy komfortos diliház maradna, zártosztály nélkül.  

Köszönöm, és érezd rosszul magad nálunk!

Egy óvatos pardon

2013.09.03. 20:50 | maroz | 6 komment

Címkék: magánügy bloglossza

Történt nem is olyan régen, hogy Kövér László engem egy kicsit lekommunistázott. Lekommunistavezetőzött. Ezt én úgyszintén egy kicsit zokon vettem, mert tudtommal kommunista nem voltam (azért a bizonytalanság, mert nem teljesen világos előttem, hogy mit értett alatta, ki tudja, lehet, hogy azt, hogy az illető egy nagypofájú alak, és hát mit szépítgessem ennyi év távlatából...), de hogy vezető, pláne kommunista vezető, nos, az egészen biztosan nem voltam. Szóval kicsit morc lettem ettől a lekommunistázástól, mert azzal voltam, hogy talán élhetőbb lenne a világunk, ha pusztán azért, mert erről az élhetőségről eltérőek a vélekedéseink nem komcsiznák és nem náciznánk egymást. Kicsit morc lettem és mondtam Kövér Lászlóra ezért a komcsizásért pár keresetlent, amit sajnos mára megbánni kényszerültem. 

Könnyen meglehet ugyanis, hogy én látom rosszul a dolgokat, elképzelhető, hogy mégsem annyira elítélendő morálisan a másik lenácizása, lekomcsizása, sőt, még az is meglehet, hogy ez a kettő nem is említhető együtt, mert létezik valami egyrészt-másrészt, amit én nem látok át, de továbbmenve, még az is meglehet, hogy azzal sincs semmi különösebb baj, ha egymással ilyesmiket művelünk a véleménykülönbségeink okán. Lehet, hogy én avultam el, a korszellem elszállt fölöttem, és ha küzdenék tán még az idő vasfogát is bele tudnám zsúfolni ebbe a pleonazmusba, de nem küzdök, elszállt, lehet hogy, és most el vagyok bizonytalanodva. Meg különben is, pár napja szűk körben (konkrétan egy főnek, de akkor is) megmagyaráztam a Tárki utólag tévesnek bizonyult mérését, és ettől egy picit megrettentem. Tehát egyrészt el vagyok bizonytalanodva, másrészt pedig nem nagyon maradt erkölcsi alapom, amire terpeszkedve fenntarthatnám a Kövér Lászlóra a lekommunistavezetőzésemért rámondott bazdmegeket. Sajnos nem teljesen világos számomra ez a hetedíziglen-dolog, hogy ez akkor most pontosan hogy is van, oda?, vissza?, oda-vissza?, de valaminek egészen biztosan lennie kell, valamiféle szorosabb sors- és kockázatközösségnek, vagy minek, ami kötelez.

Fenti okokra tekintettel ezennel illedelmesen elnézést kérek Kövér Lászlótól amiért én őt illetlen jelzőkkel illettem azért, mert ő engem ok nélkül igaztalanul lekommunistavezetőzött.       

6 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kakukkfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr335494061

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Breaking! 2013.09.04. 08:25:00

Breaking! A Tárki módosította múlt heti bejelentését. Ezek szerint a választóképes polgárok többsége szerint nem Bajnaiét, hanem Orbán Viktorét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgan kapitány (törölt) 2013.09.04. 05:59:22

Kövér László élethosszig tartó, busásan jövedelmező állást kap, miután lemondatták a házelnöki posztról. Ő lesz az új OPNI reklámarca.
S mivel tudjuk, hogy a problémák a gyermekkori szorongásokkal kezdődhettek, megnyugtatlak, korai kijelentései is pont annyira hitelesek kommunistaügyben, mint a mostaniak.

tarackos 2013.09.04. 11:42:25

Vicces ez a tárki téma. A felcserélt számok uis nem változtatnak a tényen: 2010 óta romlott a megítélés. (kevesebb szerint jó és több szerint rossz az EU) Ha ezt a kormány EU ellenes hisztijével magyaráztad az uúgy megállja a helyét a helyes számoknál is mert csak a mérték lett más.

maroz 2013.09.04. 12:12:12

@tarackos: De a felcserélt számok nem azt mutatták, hogy romlott, hanem azt, hogy átfordult. Nem mindegy, hogy kezdel kiszeretni a málnafagyiból, vagy utálod, mint a szart. :)

Ha pedig magyarázni szeretnél valamit, akkor érdemes figyelned arra, hogy vajon tényleg ok-okozati összefüggés van ott, ahol olyant látni vélsz, vagy csak sima mezei koincidencia. Miért megy le a Nap? Mert én minden este határozottan megparancsolom neki. Érdemes megnézni, hogy a többi európai országban hogyan alakult az unió megítélése. Ha azt látjuk, hogy ott is romlott, akkor két eset lehetséges: 1, Orbán iszonyatosan ügyes vagy 2, a dolog Orbánfüggetlen.

Én a kettes pontra tippelnék.

A baj az, hogy észre illett volna vennem a szart a palacsintában és mégsem vettem észre. Illetve észrevettem, hümmögtem is, hogy no, de hát azért ennyire gyorsan nem szokásuk változni az értékeinknek, de a végén megmagyaráztam magamnak, hogy fasz tudja, talán néha mégis. Ami igaz is lehet, de ha igaz, akkor ott kell legyen valami nagyon súlyos, a drasztikus változást brutális kegyetlenséggel magyarázó oknak. Orbán bohóckodása szvsz nem ilyen.

tarackos 2013.09.04. 14:36:24

@maroz: Sztem nem orbánfüggetlen viszont nem csak egy tényező befolyásolja.

De sztem nem ez a lényeg. A tárkiba elég ritkán szoktak belekötni ergo van hitele de ők is hibázhatnak.

Uez volt a hitelminősítők esete is, attól mert nagy százalékban jól elemezték a kockázatokat még simán benéztek jó pár céget a válság elején.

Erről Lenin elvti jut eszembe, A bizalom jó dolog. Az ellenőrzés még jobb.

Persze most sem tanultuk meg...;)

maroz 2013.09.04. 15:31:24

@tarackos: Kérdés, hogy ha az Orbán nevű változó is hatott, akkor mennyire. De szerintem nem mi és nem itt fogjuk ezt eldönteni, pedig ejj, de jó hobbi is az a regresszióanalízis. ;)

Inkább az lehet, hogy ez a bizalomvesztés eléggé általános az unióban:

inforadio.hu/hir/kulfold/hir-559037

Ebbe csatlakozhattunk be mi is, és talán ezért tűnt hihetőnek a Tárki mérése, meg ugye amit te is mondasz, hogy azért nem egy olyan garázsbétéről van szó, amelyiknek még azt se hisszük el, hogy jó napot kívánok! Mindenesetre szerintem még jól is jött egy kis bizalmi válság a saját elemzői képességeinket illetően. ;)

tarackos 2013.09.05. 09:41:55

@maroz: Nem néztem mit publikált ebből a tárki. Van olyan kutatásuk ahol a mintát és a teljes számítást is publikálják. Olyankor le lehet ellenőrizni tévedtek-e. (Bár még egyszer sem vettem rá a fáradtságot :))

A válság miatt minden országban csökkent az EU népszerűsége azért is írtam, hogy nem csak egy tényező van. Viszont vhol olvastam olyat, hogy nálunk ez a téma erősen beágyazódott a belpolitikába azért valszínű, hogy a bohóckodás is hatott.

Kíváncsi vagyok mi lett volna ebből ha nem ugrik rá azonnal mindenki és nem szenszációhajhász címekkel tájékoztat róla. Még az is lehet a Tárki se vette volna észre a hibát.
süti beállítások módosítása