HTML

Csoportterápia

  • Kopó: Annak a paradox helyzetnek mi a feloldása, hogy a felújításhoz tőke kell, az meg az önkormányzatna... (2021.12.21. 01:47) Faszádizmus
  • ATCG: Csak a csönd (2019.07.30. 00:21) Outdoor
  • maroz: @KUNTYI: Ötmillió forintot azért nem akkora kunszt elhasználni, például felteszed a ruletten a pir... (2016.11.25. 05:42) A napelem haszna Magyarországon
  • maroz: @annamanna: Nézd meg, hogy kik és mire használhatják ezt a bringát. Nézd meg a motorját: 0,25 kW a... (2016.04.19. 12:51) Zöld rendszám
  • bontottcsirke: @dr Smittpálelnökúr: Ezaz! Rekesszz ki mindenkit, aki nem a haverod! Így szép a demokrácia. (2016.02.07. 13:02) Demokratikus ellenzék

Egy másik segglyuk

segglyukbanner.png"A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, és senki sem kíváncsi a másikéra."



Irl kommentelnél? Gyere a Gólyába!

golya.jpg

Ambulánsan kezeltek száma

Címkék

alföldi (2) államadósság (1) államcsőd (1) államforma (1) ami még egy blogon is ciki (1) aranyszalag minőség (1) a létezés magyar minősége (15) ballib (13) balliberális értelmiségi elit krémje (2) bizalom (4) bloglossza (31) bürokrácia (1) chiken game (1) cigány (1) civil (17) civilek (6) civil politizálás (1) demokrácia (1) égés (1) egyéb ápoltak (7) egyetemfoglalás (1) életvilág (4) elit (20) ellenzék (1) emlékezés (1) emlékezés-biznisz (1) eperjes károly (1) építészet (1) erkölcs (6) erőss zsolt (1) érték (15) értelmiségi elit (6) etatizmus (2) felelősségvállalás (1) fellegi (1) felsőoktatás (1) fidesz (1) fogyasztóvédelem (2) gasztroezmegaz (1) gasztronómia (4) giró szász (1) gyereknevelés (1) győzelmi jelentés (1) gyurcsány (3) g pont (1) háború (1) hallgatói érdekképviselet (2) hatalom (6) hazugság (1) helyreigazítás (1) hétköznapi apróságok (2) hétvége (17) homofóbia (1) horsefuckers pride (1) igazságosság (1) indulatposzt (1) jobbik (2) jogállam (5) jövőkép (17) kisember (10) kiss péter (1) konzervativizmus (1) kormány (1) kormányzás (3) kövér (1) középosztály (1) kreativitás (2) kultúra (2) lányomnak mondom (1) lázár (1) lengyel lászló (1) levelező tagozat (3) liberális demokrácia (1) lmp (1) magánügy (1) magyar gasztronómiai egyesület (1) magyar narancs (2) matolcsy (1) mazsihiszti (1) média (11) migráció (1) milla (1) mszp (5) munka (1) náci (2) nacionalizmus (1) nemzeti középosztály (1) nyitottakvagyunk (1) oktatás (13) orbánizmus (10) palotaőrség (1) pártállam (3) pártpolitizálás (11) pénzért bármit (1) pintér (1) plágium (2) polgár (1) polgárosodás (3) pozsonyi ádám (1) progresszió (1) rendszerváltás (2) románia (5) schmitt pál (6) selmeczi (1) szabadság (1) szanyi tibor (6) szíria (1) szőkenő (1) tarlós (1) társadalom (25) TGM (1) tudomány (3) tv2 (1) ünnep (4) vágó istván (1) választás (1) vallás (1) vélekedéseink (1) vendégposzt (1) vicc (2) vidéki tanácselnök (1) zárszó (1) zászlóégetés (1) zombiszdsz (1) zsidó (3) Címkefelhő

Házirendetlenség

Csak úgy, miheztartás végett

-Doktor úr, nagyon fog fájni?
-Igen. Mégis, mit képzel, ha jól esne akkor magunknak csinálnánk!

Ezt a blogot magamnak csinálom, hogy jól essen. Ne vedd el ezt tőlem. Ne agitálj, mert nem érdekel. Ne mondd el nekem, hogy elfogult vagyok, mert ezt én is tudom. Igen, ezen a blogon elfogultan írok, ezt nem is tagadom. Azt gondolom ugyanis, hogy jobb, ha felismerem és figyelek a saját elfogultságomra, mint ha letagadnám és állítanám, hogy az elfogult véleményem elfogulatlan.

Ne agitálj, ne próbálj meg legyőzni, hanem beszélgess velem. Ha akarsz. Próbáld megismerni a gondolkodásomat, cserébe én is igyekezni fogok megismerni a tiedet. Attól még nem dől össze a világ, ha ugyanarról a szeletkéjéről te meg én másként gondolkodunk. 

Ha beszélgetni szeretnél velem, akkor vedd figyelembe, hogy engem a dolgok érdekelnek és nem annyira a vélemények. Épeszűbbnek tartom magukról a dolgokról beszélgetni, vitázni, mint a véleményekről.

Nem különösebben zavar, ha minősítesz, nem szeretnék innen semmit se kitörölni, se kitiltani senkit, de arra kérlek, hogy a többi ápoltat ne minősítsd. Szeretném, ha ez egy komfortos diliház maradna, zártosztály nélkül.  

Köszönöm, és érezd rosszul magad nálunk!

Pótkávészünet

2013.11.25. 11:16 | maroz | 6 komment

Címkék: bloglossza mazsihiszti

Érdekes ez a kurvaélet. Írtam kora reggel egy kis szösszenetet. Nem nagy ügy, azt próbáltam meg elképzelni benne, hogy mi lenne a balliberális reakció Feldmájer-junior buzizására, ha az történetesen nem egy zsidó vallási szervezet berkein belülről jön, hanem mondjuk. Olyan viccesnek szánt íráska volt, megpróbáltam plasztikusan ábrázolni a Mazsihisz-székház előtti demonstrációt, amelyen rózsaszín háromszöget viselő humanista tüntetők áthúzott, szemétkosárba dobott Dávid-csillagokkal tüntetnek a mindent beborító, az országot romba döntő zsidó homofóbia ellen. Idéztem pár ilyenkor szokványosan megszólaló megszólalót, Kertész Ákossal elmondattam, hogy ezek a zsidók ilyenek, genetikailag homofóbok, megszólaltattam a demokratikus ellenzék pártjait, idéztem, ahogyan napjában ötször felszólítják Orbánt lemondásra, idéztem a Die Weltet, és persze szemléztem az Amerikai Egyesült Államok nagykövetségének tiltakozó nyilatkozatát is.  

Erre fel az utolsó szaros kis formázásnál, másodpercekkel az élesítés előtt úgy elszállt a poszt, hogy még csak a címe se maradt meg. Pedig vázlatként el volt mentve, nem ma kezdtem a blogolást, tudom, hogy milyen a blogmotor, de én ilyent még nem tapasztaltam. Be kell vallanom, hogy éreztem némi bizonytalanságot akkor, amikor leírtam egy messzi távoli kontinensen fekvő szövetségi állam nevét, ráadásul egy milyen kontextusban, de arra álmomban se gondoltam, hogy ezeknek már ennyire kifinomult, mondhatni prekognitív cenzúrázó mechanizmusaik vannak. Most itt ülök, és rettegek. Mit csináljak? Újraírni az egészet nem merem, illetve ha merném se tudnám, mert félek tőle, hogy mire nekidurálnám magam ezek már közvetlenül a fejemből is törölni tudják. Vajon ha egy alufóliából készült, piramisszerűre hajtogatott csákót tennék a fejemre az segítene?  

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kakukkfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr335654793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.11.25. 22:38:55

Én azt szoktam csinálni, hogy van egy legegyszerűbb .doc fájlom (tudod, notepad), abba másolom bele. Már van egy könyvtárnyi ilyen hülyeségem, de inkább ez, minthogy teszem azt elvesszen többezer karakter.

"Most itt ülök, és rettegek."

Lehet hogy ez afféle énvédő mechanizmus, amiről más összefüggésben, de írtál?

Megmondom mire gondolok. Azáltal hogy az ember 'retteg' egy jót, megspórolja magának a fáradtságot, hogy a cikket újraírja. "Hisz úgyis eltűnne az is", vagy "ha egyszer rákerül az ember a listájukra, nincs menekvés", vagy hasonló.

Én azt mondom, írd újra. A legfárasztóbb és talán -idegesítőbb az egészben, hogy az ember arra próbál emlékezni amit írt, és csikorgatja fogát, hogy nem tökéletes. A "műgond", ugye.

A legérdekesebb, és talán legtanulságosabb viszont, hogy az ismeretlen dologtól való egzotikus félelem helyett ez túlságosan is _ismerős_. :) Ismerősen fáradalmas. Hétköznapi. Az ember elront valamit (mindegy hogy önhibáján kívül) és neki kell helyrehoznia, mert nincs más aki megcsinálja.

De szerintem még így is megéri. Gondolj arra az érzésre, ami akkor töltött el, amikor az eredetit fogalmaztad. Az segíthet.

maroz 2013.11.26. 07:44:34

@Nemzetstratégia: "Én azt szoktam csinálni, hogy van egy legegyszerűbb .doc fájlom (tudod, notepad),"

Az .txt. Tudom, nekem is van vagy öt. :)

Beismerem frankón, hogy a kapzsiságom ölte meg a posztot, már minden teljesen kész volt, élesíteni akartam, és akkor hirtelen eszembe jutott, hogy de hát Dániel Péter fészbúkját még nem is idéztem. :)

"megspórolja magának a fáradtságot, hogy a cikket újraírja"
Éreztem én, hogy a végén úgyis le fogok bukni. ;)

Nem volt az egy olyan nagyon lényeges írás. Úgy kezdődött, hogy eszembe jutott tíz sor. Ilyesminek az ember nem izzítja be a szövegszerkesztőt. Aztán eszembe jutott még három sor, és ugye ha tíznek nem, akkor tizenháromnak sem. Aztán eszembe jutott újabb öt, ha 13-nak nem, akkor 18-nak sem, és így tovább. Ezt csak azért írom le, mert annyira tipikus: egy jónak látszó és alapvetően jónak is mondható eredeti döntés is bizonyulhat hibásnak, ha utólag jelentősen megváltoznak a döntéskori feltételek és az ember ezek hatására nem bírálja felül az eredeti döntését.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.11.26. 12:09:14

@maroz: tényleg txt, elírtam :)

"Nem volt az egy olyan nagyon lényeges írás."

Jó, akkor szólok az NSA-nak hogy leszállhatnak rólad. Nem jelentesz veszélyt.

:)

"élesíteni akartam, és akkor hirtelen eszembe jutott, hogy de hát Dániel Péter fészbúkját még nem is idéztem. :)"

Az nem is kapzsiság, hanem a téma kimerítő ismeretére való törekvés, ugye? :)

"egy jónak látszó és alapvetően jónak is mondható eredeti döntés is bizonyulhat hibásnak, ha utólag jelentősen megváltoznak a döntéskori feltételek és az ember ezek hatására nem bírálja felül az eredeti döntését."

Ne is mondd, egész iparágak épülnek erre. A különböző szekták fogságába kerülés pl. teljesen erről szól. Eleinte minden szép és jó, aztán amikor elkezdenek kiderülni a dolgok, az ember már annyival van benne, teszem azt 5-10 év munkával, hogyha most kiszállna, azt mind bukná. Ezért még beleöl ugyanannyit, majd még ugyanennyit, a végén meg ott áll megfürödve.

Hát, jól beszivattál e bejegyzéssel...:) Azt hittem valamiféle isteni szikra alkotta műremek semmisült meg :)))))

Google 2013.11.26. 14:16:55

@Nemzetstratégia:

De most visszatérve az NSA-ra, hát ki az, aki meghallgat minket, nem? Tanácsokat ugyan nem adnak, de talán jobb is így, addig jó, amíg nem festik, vetítik az embert a falra!
Mégis: vajon soha nem tudjuk meg, még mi lett volna a marózi bejegyzésben? Az is lehet, ennek így kellett történnie, jobb a békesség ugyanis. Amen.
Sőt, aki kíváncsi, hamar megöregszik. És még meg is halhat. Azt pedig minek, nem?

tarackos 2013.11.26. 23:43:31

@maroz: Elég a vágólapra másolni, csak kopi. A lényeg amúgy a mentés, user szinten a hogyan/hova inkább kényelmi kérdés, szvsz.

maroz 2013.11.28. 12:11:08

@tarackos: Sőt, az Operának van egy olyan funkciója, hogy ha a kontrolcé közé még egy shiftet is nyomsz, akkor elmenti a kijelölt részt a jegyzetekbe. Hidd el, nálam nem a nemtudás, hanem a trehányság volt a hiba oka. ;)
süti beállítások módosítása